WiFi camera's

De draadloze camera's van Yale zorgen voor veiligheid. Met je smartphone kun je op afstand zien en horen wat zich afspeelt in jouw huis. Het PTZ model met draai-, kantel- en zoomfunctie geeft je de mogelijkheid om nog gerichter in je huis rond te kijken.

Home View WiFi Camera's

Dien ik verbonden te zijn met WiFi om de Home View WiFi Camera te gebruiken?

Nee, de camera kan ook verbinding maken via een standaard Ethernet-kabel.

Hoe stel ik mijn gebruikersnaam/wachtwoord in?

Maak een account aan via de Yale Smart Living Home View-app. De stappen worden beschreven in de gebruikershandleiding.

Hoe leg ik foto's/video's vast?

 

Je kunt afbeeldingen of video's opslaan en delen via Dropbox. Hiervoor dient er wel een Micro SD-kaart in de camera geplaatst te worden. Let op: Dit is optioneel en is geen standaard onderdeel van de kit.

 

Wat is de juiste app die ik moet gebruiken?

De Yale Smart Living Home View app. Deze app is beschikbaar via de App Store voor IOS of de Play Store voor Android. 

Hoe sluit ik mijn Home View WiFi Camera aan?

Raadpleeg hiervoor de installatiehandleiding die je bij je aankoop heb ontvangen of bekijk de 'Quick Start'-handleiding van Yale. 

Kan ik de camerabeelden bekijken op een PC?

Nee.

Kan mijn gezin inloggen op dezelfde camera?

Ja, iedereen kan inloggen met dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord als de hoofdgebruiker.

Werkt mijn Yale Home View WiFi camera ook 's nachts?

Yale Home View-camera's bieden de mogelijkheid om overdag in kleur op te nemen en 's nachts over te schakelen naar zwart-wit met behulp van de camera's die zijn gebouwd met infrarood-LED's (IR). Deze zullen een reeks afstanden beslaan en worden gespecificeerd binnen het logo op de productdoos.

Wanneer een SD-kaart is geplaatst, neemt deze dan automatisch op?

Ja, maar de kaart is optioneel en wordt niet meegeleverd bij de kit.

Wat betekenen de netwerk lichten?

Continu brandend - Bedrade verbinding
Knipperend elke 0,2 seconde - Draadloze Verbinding (standaard)
Continu brandend - Bedrade verbinding
Knipperend elke 0,2 seconde - Draadloze Verbinding (standaard)

Kan ik verbinding maken met een DVR (CCTV-systeem)?

Ja, alleen een hybride DVR en ingestelde configuraties. 

Hebben deze camera's een spreek-/luisterverbinding?

Ja.

Kan ik foto's en video's terugkijken?

Ja, dit kan via de app indien een Micro SD kaart in de camera geplaatst wordt. Deze zit niet standaard bij de camera.

Dropbox settings optie is grijs/werkt niet

Om de Dropbox functie te gebruiken dient een Micro SD kaart in de camera geplaatst te worden.

Kan ik meer dan één Dropbox account koppelen?

Nee, dit is niet mogelijk. Het is wel mogelijk om de Dropbox folder te delen met anderen.

Ik ben mijn gebruikersnaam/wachtwoord vergeten

Het wachtwoord kan gereset worden door op de optie 'Wachtwoord Vergeten' te drukken.

Hoe kan ik mijn camera terugzetten naar fabrieksinstellingen?

Verwijder de camera van je account en houd dan de reset knop aan de onderzijde van de camera 10 seconden ingedrukt.

Ik heb internetverbinding via de kabel, maar krijg geen verbinding met mijn WiFi.

Om van een bedrade verbinding naar WiFi over te schakelen, dient de camera van het account verwijderd te worden, gereset te worden naar fabrieksinstellingen en ingesteld te worden als een nieuwe camera.

Ik kan geen draadloze verbinding maken met mijn router.

Druk op de reset-knop op de camera en daarna op de WPS-knop op de router en probeer opnieuw verbinding te maken. Zorg ervoor dat je niet eerst verbinding maakt met behulp van de kabel. Als je deze hebt gebruikt, is het alleen mogelijk verbinding te maken via de bekabelde optie. Reset en start opnieuw en voer opnieuw het wachtwoord in op de app. 

Ik krijg waarschuwingen dat er beweging is gedetecteerd , maar heb geen opgenomen beelden van de gebeurtenis.

De waarschuwingen zijn bedoeld om je via de app te laten kijken naar live beelden. Er worden echter pas gebeurtenissen opgenomen als er een SD-kaart is geplaatst. Deze zal daarna gedurende 1 minuut beelden opnemen zodra er beweging wordt gedetecteerd. 

Ik heb problemen met het synchroniseren van de tijd met mijn telefoon-app.

Zorg ervoor dat je de app hebt geüpdatet. 

Ik krijg geen 4G/3G verbinding. Mijn camera maakt alleen verbinding via mijn eigen WiFi.

Open de app en klik op de home-pagina - voordat je naar de camera gaat - op 'Over’, daarna op 'Algemeen’ en controleer of de optie 'alleen streamen wanneer verbonden met WiFi’ is uitgeschakeld.

Ik kan geen verbinding maken met de app.

Zorg ervoor dat je telefoon is verbonden met een 2,4 GHz WiFi-netwerk en niet met een 5 GHz netwerk. Druk op de WPS-knop op je router en vervolgens op die op je camera. Wacht een ogenblik en probeer vervolgens opnieuw verbinding te maken.

Productdocumenten